Okej, så jag är lättpåverkad 

Jag blev motvilligt inspirerad av Kattis bloggande (hurblirdet). Jag lyckades stå emot i flera månader men nu har jag gett upp! Grejen är att jag vet precis vad Kattis har för sig hela tiden medans jag inte har minsta koll på någon annan (mer än några statusuppdateringar på Facebook). Och det gillar jag! Att ha koll alltså. Så jag tänkte att kanske kanske kanske är folk intresserade av vad JAG har för mig och kanske kanske kanske KANSKE kan jag till och med förmå mig själv att uppdatera då och då. Dessutom kan jag ju behöva öva lite på svenskan. So here goes (det där med svenska går jättebra)...

Idag tog jag mig äntligen till gymmet efter att jag undvikit det i typ en månad sedan jag för ANDRA gången varit med om att nån spytt där. Marcus lyckades till slut få in i min skalle att det är en ovanlig företeelse så jag har alldeles helt säkert varit med om alla mina gånger på bara ett par månader. Så jag behöver aldrig oroa mig mer. Usch vad jag tycker illa om det gymmet på sommaren! Investera i en AirCon (som de säger i Singapore tydligen)! Jag svettas som en gnu efter bara två minuter på cykeln och det är inte enbart för att jag är fullständigt otränad. Jaja, jag är relativt nöjd med mig själv i alla fall bara för att jag tog mig dit och bara skippade 6 minuters rodd på slutet av vad jag planerat (det tar vi nästa gång).

Och igår köpte jag rullskridskor! Inte inlines utan såna där retro grejer. Och vi lyckades få till ett bra deal via nederländska Blocket: EUR30 för ett par som jag vet kostar EUR160 som nya och som det syntes att de knappt använts. Det var ett typiskt fall av pappa-köper-nya-rullskridskor-till-dottern-som-sett-Whip-It-och-som-tröttnar-efter-två-åk. Och idag hade någon bjudit högre på dem! Muahahahaha!

Jaja, nu ska jag ogöra gymmet genom att äta min hemmagjorda blåbärspaj som knappt smakar blåbär (jag skyller på de holländska American Style blåbären).


Kommentarer
Marcus säger:

A blog, how lame!

2010-06-08 @ 23:06:23
Malin säger:

I know, it's incredibly lame!

2010-06-08 @ 23:13:47
Malin säger:

But at least I know you're not gonna bother reading it...

2010-06-08 @ 23:14:05
Marcus säger:

That's what you think, it's one way to keep tabs on you ;)

2010-06-08 @ 23:38:29
Trixie säger:

And practice your Swedish :)

2010-06-09 @ 09:57:54
Trixie säger:

Vi kunde dela på den. Om du bara döper om den till ...fan till ....fans. Jag kunde berätta vad som hände på restaurangen :)

2010-06-09 @ 22:09:46
Malin säger:

Hehe okej, let's do it!

2010-06-09 @ 22:29:47
Kattis säger:

Haha, det här är så kul! Jag ska genast lägga till dig i mina favoriter, kanske tom på bookmarks-baren så jag inte glömmer läsa varje gång jag har internet! Får vi inga bilder på rullorna?

2010-06-10 @ 07:45:59
Malin säger:

Nja, rullorna är skitfula så det blir nog inga bilder på dem den närmaste framtiden. Men kanske på mig när jag har på mig alla skydd och allt och ser ut som en idiot för då märks inte fulheten lika mycket!

2010-06-10 @ 08:25:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 bloglovin Följ mig via Bloglovin   RSS 2.0 Följ mig via RSS
Trackback
bloglovin 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...