Komedikväll i Amsterdam 

Min brittiske vän Craig är en kändis på sätt och vis. Han har tillsammans med amerikanskan Ahm en podcast som till och från befunnit sig på topplistan på amerikanska iTunes och som jag följer religiöst: My Favo(u)rite Stranger. Lite fler länkar, bara för säkerhets skull: deras hemsida, Craigs twitter och Ahms.

Så igår så gjorde Craig standup för första gången. Detta skedde nästan vid midnatt i Amsterdam, så vi passade på att bege oss dit tidigt och se två improv-uppträdanden också. Ytterst underhållande, även om man som jag är för blyg för att ropa förslag som man borde.

Och så Craig då. Så här såg han ut, och han var precis så nervös som han verkar:


Craig svettas

Han gjorde naturligtvis väldigt bra ifrån sig, och hade förberett lagom förnedrande material. Jag hoppas han fortsätter på det här spåret.


Kommentarer
CJ säger:

SVAR: Jo men det är fint på rätt person, Rihanna till exempel! Jag känner mig bara så utklädd i det. Får fixa till det efter helgen, nu vill jag bara sola och bada! :) Ha en skön helg i värmen!

2011-06-04 @ 14:58:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 bloglovin Följ mig via Bloglovin   RSS 2.0 Följ mig via RSS
Trackback
bloglovin 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...