Mina lår går ihop 

Detta är en av många anledningar att Egoinas blogg är värd att läsas.

Mina lår går också ihop:


Men det är minsann inte lätt att lägga upp en sådan bild, för evigt tillgänglig på big bad internet. All heder åt Egoina!

Edit (29 maj): Jag glömde ju göra klart att bara för att både Egoinas och mina och min systers lår går ihop så betyder det inte att ens lår måste göra det för att vara normala. Men bara för att ens lår ser ut så här så måste man inte banta för att få dem smalare; många normalstora människor har likadana.

Edit2 (29 maj): Tyvärr är blogg.se-kommentarsfunktionen nere för tillfället. Men sprid gärna budskapet ändå!


Kommentarer
Natalie säger:

Väldigt viktig utmaning! Bra gjort tjejer! Jag är med!

2011-05-29 @ 12:28:52

Mina går också ihop. Och kommer nog att göra så för all evig framtid...

Jag fortsätter att läsa.

Hälsningar

Yohanna

2011-07-07 @ 10:29:47

Nu har jag skrivit ett inlägg om mina lår jag också.

Fram med lår som går ihop.

Hejja tjejer!

Hälsningar

Yohanna

2011-07-08 @ 13:09:47

Yohanna i Las Palmas, så underbart att folk fortfarande hittar hit! Go for it!

2011-07-08 @ 20:42:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 bloglovin Följ mig via Bloglovin   RSS 2.0 Följ mig via RSS
Trackback
bloglovin 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...