By popular demand 

Det var några som undrade hur i helskotta jag lyckades slå en dörr både på tån och i pannan. Här kommer därför instruktioner så att ni kan återskapa situationen hemma.


Diagram A

  1. Slå upp dörren på foten enligt Diagram A och säg Aje!.
  2. Bråkdelen av en sekund efter det att du öppnat dörren på foten, och innan din hjärna hinner reagera på vad som händer, stick in huvudet i linneskåpet som dörren tillhör.
  3. Låt dörren studsa tillbaka, hårt, rakt in i pannan på dig. Säg Aj! och slå till dörren argt så att den lär sig av sina misstag.
Sådärja, sätt igång och öva nu! Om ett par dagar lär ni vara lika skickliga på att skada er som jag är.


Kommentarer

Underbar beskrivning =) Får fantomen-ont i både tån och pannan av att läsa, haha!

2011-10-12 @ 12:34:21
jocke säger:

Haha, nu förstår jag alldeles utmärkt! :D Ska genast hem och öva.

2011-10-12 @ 12:43:01
Kitty säger:

Haha! Amagad, jag ska hem och öva! Med stålhätta på skorna och sexig gul cykelhjälm.

2011-10-12 @ 13:41:26
Lilian säger:

Känner mig dum nu. Borde inte skratta över att du har slagit dig. Skadeglädje är en synd. Förlåt Gud.

2011-10-12 @ 20:22:21
Viktoria säger:

HAHAHAha tro mig, ingen är lika skicklig på att klanta till det med sånt än jag;)))



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på humor, stand up, muscicerande och andra rolighter :)

http://www.aglepta.blogspot.com

2011-10-12 @ 21:34:39

Vänligen stör ej. Övning pågår

2011-10-13 @ 22:59:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 bloglovin Följ mig via Bloglovin   RSS 2.0 Följ mig via RSS
Trackback
bloglovin 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...