Muffins anyone? Igen. 

Jag skulle vilja påstå att det här försöket, till skillnad från det förra, blev en fullständig succé!


Himmelska skapelser.

Receptet på dessa kladdkakemuffins med kokostosca har jag hittat hos Pernilla och jag tror att hon är något av ett geni. Dessa skapelser är nämligen alldeles fantastiskt njutbart goda!

Om någon undrar så förändrade jag mitt tillvägagångssätt så här (på inrådan av Pernilla):
  1. Lät bli att använda muffinsplåten.
  2. Såg till att lämna lite utrymme runt toscan så att muffinsen hade plats att röra på sig.
Jag tror nummer 2 gjorde störst skillnad.

Nu ska jag äta en till. Minst.


Kommentarer

Denna gången ser de ju alldeles... alldeles uunderbara ut :) yum!

2012-04-28 @ 16:38:41
Lilian säger:

Si där ja! Värm på kaffet så syns vi snart!.. Om det ändå vore så väl. Aja, du får käka en extra för mig istället :)

2012-04-29 @ 06:02:19
Pernilla säger:

hurra vad fina! :)



jag vet faktiskt inte om det pga bebis som jag inte får vara kvar, chefen ska väl egentligen inte veta om att det är nån sån på G men jag har förstått att visa kollegor hellre pratar om en än med en så de kan säkert ha varit där och skvallrat. men ändå, det är ju inte okej! så jag ska fråga, så fort jag kommit över att vara jättearg, tänkte försöka fråga något sansad ton ;)



2012-04-29 @ 12:05:25
Neha säger:

Måste baka!!:D

2012-05-09 @ 09:36:50
sandra säger:

Åh, mums!

2012-05-12 @ 14:24:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 bloglovin Följ mig via Bloglovin   RSS 2.0 Följ mig via RSS
Trackback
bloglovin 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...