Paket på posten 

Det kom en present till mig från mig igen. Den här gången var den märkt H&M och innehöll ett gäng mammakläder.

Allra mest efterlängtade var mammajeansen. Jag var skeptisk till en början för det såg så knäppt ut med en jättemudd runt lilla (?) magen, men efter det att Spiderchick talat så varmt om dem så bestämde jag mig för att beställa ett par.

Och herregud vilket bra tips! De där H&M-designersarna måste vara genier eller något!

Trots att jag beställde via nätet så att jag inte kunde prova (de har ingen butik i Oxford) så satt de som en smäck. Och otroligt otroligt bekväma var de också!

Det är frågan om inte jag ska byta ut mina standard-efter-jobbet-pyjamasbyxor mot dessa.


Vad gömmer sig härunder tro?


Jo, en bäbis! Och en mudd också, men mest en bäbis tror jag.


Kommentarer
FIA FIT säger:

Åhhh en bebis!!! Fina kläder! Jag försökte beställa Marni idag på nätet. Ha ha ha vilket skämt! Tror du jag hann med? No no!

2012-03-08 @ 23:07:30

Snygga! Synd att de är mammajeans haha, för jag behöver nya brallor :)

SÅ mysigt det måste vara att vara gravid, jag längtar som en galning men har precis brutit med min pojkvän efter 3 år haha, så det känns ju som en avlägsen dröm :)

2012-03-09 @ 09:49:53

Bebis!!! <3 Det syns ju! Åh, hälsa hen från mig <3



sv: TACK, jag gillar också den rosa ;)

2012-03-09 @ 16:14:03
Snove säger:

SV: Well, helt rätt och helt rätt, det är väl svårt att säga, men jag har i alla fall uppfattningen att jag gör ett jävla bra jobb!

2012-03-09 @ 21:53:37

Men vad roligt! Stort grattis till bebisen i magen :-D

2012-03-10 @ 14:22:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 bloglovin Följ mig via Bloglovin   RSS 2.0 Följ mig via RSS
Trackback
bloglovin 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...