Länkkärlek Del III: Konstiga Lilian 

Med Blogawards-nomineringarna officiella och alla de nominerade hysteriskt glada så tänkte jag uppmärksamma en lite mindre blogg: Konstiga Lilian.


Konstiga Lilian

Konstiga Lilian har helt rätt, hon är konstig. Men hon är konstig på ett sätt som jag älskar och jag tycker mycket om att kika in på hennes blogg och kolla vad för underbara knasigheter hon hittat på nu.

Sedan skadar det ju inte att hon nyss påbörjat ett nytt kapitel i sitt liv och flyttat till USA för att vara au pair i ett år. Det skadar inte alls, för det gör det hela ännu mer intressant. Hur ska amerikanarna ta emot konstiga konstiga Lilian egentligen?

Jag tror det kommer att gå riktigt bra för henne där borta. Hon kommer att bli barnflicka hos en rik ensamstående brittisk musikalskrivare och barnen kommer att älska henne och hon kommer att gifta sig med musikalskrivaren och de kommer att leva lyckliga i alla sina dagar.

Kanske.


Kommentarer

Åh vad roligt, tack för tipset! :)

2011-08-17 @ 22:17:03
Lilian säger:

Asså tjejen shit asså -TACK! Vet inte riktigt vad jag ska säga! Blev riktigt glad! Kul att jag fick öva på ett amerikanskt "Weeeeiiiiiii" over here! :D

Kommer leva på det här länge!

Och du. Bara så att du vet -Din blogg är grym! 11 poäng av 10! /L

2011-08-18 @ 04:26:00

Spännande!

2011-08-18 @ 10:48:07

Lilian, because you're worth it! ;)

2011-08-18 @ 10:53:58
Linnea säger:

Min LillaSyster Som Jag Älskar!

2011-08-18 @ 11:31:00

Jag vill också åka till USA!



Kram!

http://lifebyewe.blogg.se

2011-08-18 @ 11:57:23
Sandra säger:

vad kul med lite bloggtips på bloggar man inte ens hört talas om innan. i like!!

2011-08-18 @ 14:54:24
Malin säger:

Du förresten! Svar på din kommentar om blommorna; mina började trivas först när jag drog ner på vattnandet. Var tredje, fjärde dag, en liten slurk bara. Sen ska du se att det blommar och växer! är bladen gula så får de för mycket sol (det kanske du redan visst iofs).



Kram!

2011-08-18 @ 17:03:31
Jennie säger:

kul med bloggtips :)

2011-08-18 @ 17:30:34

Sv: Ja, bloggkommentatorerna är debatternas debattsida. Älskar den sidan, tycker de är grymma.

2011-08-18 @ 18:56:53
AnnaWK säger:

Tack för tipset om Lilians blogg!



Sv: Ja jag antar att det var därför de ringde men jag råkar ju jobba med ungar och får massor av vardagsmotion varje dag så SÅ skyldig känner jag mig inte (förutom att jag betalar för att gå dit och sen inte gör det).

2011-08-18 @ 21:07:00
Pia säger:

Sv. Jag håller tummarna för att ni hittar en bra och trevlig lägenhet åt er. Det skulle inte vara speciellt roligt att bli hemlös.



Jag började redan tänka om jag och kompisen skulle bli tvungna att tälta utanför skolan, men som tur behöver vi inte det. Jag tycker att lägenheten verkar vara riktigt bra, snart får jag börja inreda :) Jag längtar verkligen tills jag flyttar till lägenheten. Det skall bli spännande att både bo i en ny stad och börja i en ny skola på en ny utbildning.

2011-08-18 @ 22:04:54

Just nu har jag en massa tävlingar uppe i min blogg med bland annat samarbeten tillsammans med Ziperall, Stockholmsgruppen Cosmetics, Freebra och en massa andra stora företag. Ni får bland annat chansen att vinna ett zumba paket, skönhetsprodukter, smink ifrån bland annat märket MAC, teknik (ipod's bland annat), kläder, smycken osv.



Kika in och pröva din lycka (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) men kom ihåg att alltid läsa inläggen nogrannt :)

2011-08-18 @ 22:29:31

Gillar din blogg!

2011-08-18 @ 23:48:09
Helena säger:

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej =)

2011-08-19 @ 08:52:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 bloglovin Följ mig via Bloglovin   RSS 2.0 Följ mig via RSS
Trackback
bloglovin 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...